Welcome To Hikari Senpai Studio!

My Friend Take A Picture With So Much Orbs

So What Do You Think? Is This Orb Or Something?

 

 

Is It Dust? Or Orbs?

6 responses

  1. yes, it’s an orb….

    November 21, 2010 at 10:56 AM

    • really? wow. why does it happen?

      November 21, 2010 at 11:32 AM

  2. orb iku opo toh ndok?

    December 13, 2010 at 2:08 PM

    • orb itu adalah fenomena yang tandanya ada aktifitas mahluk gaib di depan kamera kita.

      December 13, 2010 at 2:20 PM

  3. wah! berarti banyak banget mahluknya ya? o.O

    tapi itu pake kamera? karena setau gue kamera SLR bisa bikin efek kayak gitu. tapi kayaknya sih ini bukan SLR, soalnya kurang jernih. eh ada juga loh aplikasi buat nambahin efek kayak gini.

    December 13, 2010 at 2:39 PM

    • gatau, itu kamera digital biasa. dia itu lagi gua suruh foto2 di tempat gedung judo. eh nemu ginian. mancap. ini diambil setelah gua kejuaraan.

      December 13, 2010 at 2:44 PM

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s